conference lunch move company map contacts lindholmen lindholmen 2 travel info

Du är här

Presentation

MekTravel

Hej!
Vi har funderingar kring presentationen då det inte finns så mycket information om det på hemsidan.
Ska det vara med någon form av powerpoint eller ska det tävlande laget bara stå och tala i 15 min?

Göran Smith - t...

Hej,

1. Ni får välja själva om ni vill visa en powerpoint eller inte. Om ni vill visa något är det bäst att ta med presentationen på ett USB-minne.

2. Det finns en risk att er presentationstid kommer att dras ner till 10 minuter. Vi återkommer om detta i ett mail nästa vecka. Då kommer ni även få vidare instruktioner om både presentationen och utställningen.

Göran

Göran Smith - t...

För att uppdatera mitt tidigare svar här.. Vi har nu inom tävlingsledningen har nu kommit fram till att vi vill göra oss immuna mot eventuellt teknikstrul. Därför kommer vi inte låta er visa något annat än er inskickade film via projektorn (den roddar vi i så fall från vår dator). Vill ni visa något annat får ni göra det från egen medhavd utrusning (t.ex. laptop), vilket kommer att fungera bra eftersom vi endast är ca 5 i varje jury.

Jag ber om ursäkt för att informationen om presentationsmöjligheterna förändras över tid.

MVH Göran

Registrera konto eller logga in för att svara